PPC – מה זה ומדוע כדאי להשתמש בזה?

PPC

תוכן עניינים

אם העסק שלך מחפש דרך מהירה להביא צרכנים לאתר שלך, לבצע רכישות ולבנות הכנסות, פרסום מקוון בתשלום לפי קליק (PPC) הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר.

שלא כמו פרסום מסורתי במדיה המודפסת או שלטי חוצות שמגיעים לקהל רחב, ממוקדים לקהל מסוים שצפוי לקנות. ולמרות שאין דרך למדוד מי מגיב לפרסום מסורתי, PPC נותן לך משוב מיידי. ו-PPC אומר לך את העלות של רכישת כל לקוח חדש.

אם אתה רוצה לשלוט בהוצאות הפרסום שלך תוך קבלת תוצאות כמעט מיידיות, PPC הוא פתרון יעיל ויעיל. להלן 6 סיבות עיקריות להשתמש בפרסום PPC.

מהו פרסום מקוון בתשלום לקליק?

פרסום PPC הוא מודעה מקוונת שאתה יוצר על המוצר או השירות שלך. עם זאת, צרכנים רבים רואים את המודעה שלך. אך, אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. אתה יכול להשתמש במודעות PPC במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג או בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין כדי להגיע לאלפי קונים פוטנציאליים.

למרות שהטכניקות הבסיסיות זהות בכל ערוץ, מאמר זה מתמקד ב-PPC של תוצאות חיפוש באמצעות Google. האינטרנט הוא מקום בו כל אחד יכול למצוא תשובות לשאלותיו ופתרונות לבעיותיו. אתה צריך לפרסם במנועי חיפוש אם אתה רוצה להיות זה שמגיב לשאלות האלה.

לחיצה פשוטה יכולה להוביל ללקוח חדש. לקוחות חדשים יכולים גם להפוך למקורות הפניה. הפניות חדשות אלו יכולות להפוך למקורות הפניה. כל זה יכול להיעשות בקלות בלחיצה אחת. לחיצה אחת שווה הרבה.

כל קליק יכול להפוך למקור הכנסה כה רב ערך. לכן, פרסום PPC צריך להיות חלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך.

כיצד להתכונן למסע פרסום PPC

לפני שתפעיל מסע פרסום מקוון PPC, עליך להכין חומרים, לתחום את הקהל שלך ולוודא שהעסק שלך יכול להתמודד עם אספקת המוצר או השירות לצרכנים. בנוסף, תזדקק ליכולת לענות על שאלות מצרכנים לגבי המוצר שלך.

המודעות שלך בתוצאות החיפוש יוצגו בדרך כלל ככותרת, 2-3 שורות של טקסט, תמונות ומודעות קניות.

לפני שתפרסם את המודעה שלך, עליך להתכונן להפעלת מסע הפרסום שלך. יש לך מספר החלטות לקבל לפני יצירת המודעה שלך על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. להלן השלבים הבסיסיים שעליך לנקוט כדי ליצור מודעה מוצלחת.

  • קבע את טווח ההגעה שלך : מיקום גיאוגרפי עוזר למקד את המוצר שלך לקונים הנכונים. האם אתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו במיקוד, בעיר, ברדיוס המייל של עיר, במדינות שלמות או בכל העולם? עליך להחליט היכן תרצה שהמודעה שלך תופיע.
  • בחר את מילות המפתח שלך : עליך לקבוע מילות מפתח רלוונטיות למוצר שלך שצרכנים משתמשים בהן כדי לחפש פתרון. אם מישהו מזין את המונח שלך ברשימה שלך, המודעה שלך תופיע. Google יכולה לעזור לך למצוא מילים מתאימות באמצעות מתכנן מילות המפתח של Google.
  • בחר את סוג המודעה שלך : Google מציעה מספר סוגי מודעות עם Google AdWords ואת טווחי העלות לקליק על סמך סוג מסע הפרסום שתבחר.
  • הגדר את התקציב שלך : PPC עובד על מערכת הצעות מחיר. אתה משלם על סמך כמה מפרסמים אחרים מציעים על אותן מילים (בתוספת כמה מדדים אחרים שגוגל מחליטה). אתה יכול להגדיר את התקציב שלך על סמך הוצאה יומית, מחיר מקסימלי לקליק ומשתנים אחרים.
  • כתוב את המודעה שלך: אם מישהו נמצא באזור הגיאוגרפי שבחרת והוא הקליד מילה שאתה מציע עליה, המודעה שלך תופיע עבורו כאשר הוא יחפש. כאשר אתה כותב את המודעה שלך, אתה רוצה לוודא שהיא ברורה ומפתה, תוך שימת דגש על התועלת שהם יקבלו כאשר הם יבצעו רכישה.
  • החלט לאן להפנות אנשים: כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך, תצטרך לשלוח אותם ליעד מקוון. חשוב לשלוח אותם לעמוד שמסביר בבירור מה הם יקבלו על סמך מה שהם חיפשו. זה ידוע בתור דף נחיתה. שמור את זה ברור ותמציתי עם קריאה חזקה לפעולה (CTA) לביצוע הרכישה.

תכנון אסטרטגי מתחשב יעשה הבדל עצום בהצלחת מסע הפרסום שלך, ויממש את ההחזר הגדול ביותר על ההשקעה (ROI) מההוצאות על מסע הפרסום שלך.

ששת היתרונות הגדולים של קמפיין ה PPC שלך

מסע פרסום מתוכנן היטב וממוקד באמצעות מילות מפתח שצרכנים משתמשים בהם בעת חיפוש יביא לך יתרונות כמעט מיידיים. ומסע פרסום לטווח ארוך מפוקח ימשיך להביא לך הכנסות חדשות.

לפרסום מקוון PPC יש מספר יתרונות על פני פרסום במדיה המודפסת המסורתית. בואו נסתכל עליהם אחד אחד.

1. תנועה מיידית

עם PPC, אתה יכול להביא תנועה לאתר שלך באופן מיידי. אם תתחיל מסע פרסום מקוון, בסופו של דבר האנשים הנכונים ילחצו על האתר שלך, אפילו באותו היום. אתה תשמע חברתי, תוכן ו'נכנס' בשיווק דיגיטלי. למרות שהם יכולים להיות יעילים מאוד, לוקח הרבה זמן ליישם ולהחזיר תוצאות עקביות.

יש צורך בתקציב הפצה משמעותי כדי להאיץ את ההחזר על ההשקעה של התוכן שלך. אחרת, אתה עלול לחכות זמן מה ולצבור עמלות סוכנות ולהעסיק את העובדים שלך בינתיים. פרסום בתשלום לקליק, לעומת זאת, מהיר מאוד ומייצר מידע רב, שיכול לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות.

2. מיקוד ספציפי

פרסום באמצעות PPC הוא צורת הפרסום הממוקדת ביותר. אתה יכול למקד את המודעות שלך על סמך מיקום גיאוגרפי, מילים בחיפוש, תחומי עניין ועוד.

בגלל מיקוד, תגיע ללקוחות חדשים במהירות. בניגוד לפרסום בדפוס, אתה יכול להגיע לקהלים חדשים לחלוטין עם שליטה ללא תחרות. אם אתה מחפש להרחיב את העסק שלך כדי לכלול הצעות עונתיות או ספציפיות לזמן, מהירות חיונית להצלחתך.

אתה יכול לשתף את הפוסטים שלך בבלוג וצ'אט במדיה החברתית שלך עם כמה מהרשתות המקוונות שלך. אם אין תקציב או תוכן עוצר הופעה, זה די חלומי.

אם אתה עסק קטן עם מעט זיהוי מותג או עוקבים, אתה צריך לתת לשיווק שלך את הדחיפה שהוא צריך עם PPC כדי להגיע ללקוחות היעד שלך.

3. גמישות

ל-PPC אין חוזים, אין עמלות מוגדרות ואין נתונים דמוגרפיים מוגדרים. אתה יכול להשהות את קמפיין ה-PPC שלך אם תרצה. אפשר להגדיל או להקטין את התקציב שלך כרצונך. אם אתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו בעיר אחרת לגמרי ולקהל אחר לגמרי, תוכל לעשות זאת. אתה תוכל לעשות את כל זה תוך דקות.

אתה יכול להגיע לאנשים שקיימו אינטראקציה עם העסק שלך. פרסום יכול להתבצע כאשר הם מחפשים, מבקרים באתרים אחרים ומשתמשים באפליקציות לנייד.

רשימות השיווק מחדש שלך יכולות להגיע לאנשים במחשבים שולחניים ובמכשירים הניידים שלהם. צור רשימות למקרים ספציפיים. רשימה המיועדת לאנשים שלא משלימים עסקאות אך מוסיפים משהו לסל הקניות שלהם היא דוגמה.

4. תקציב מוגדר

זה תלוי בך להחליט כמה אתה רוצה להוציא לקליק, ליום ולכל קמפיין דרך PPC. אתה גם מקבל נתונים מיידיים כמה עולה כל קליק למסע פרסום.

פרסום PPC אחראי במלואו. הנתונים נמצאים בהישג ידך, והתוצאות שקופות. תכיר מדדים קשים כגון עלות לרכישה (CPA) והחזר על הוצאות פרסום (ROAS).

נתונים אלה מאפשרים לך להתאים את המודעות ואת מסעות הפרסום שלך לפי הצורך במסגרת מגבלות התקציב שלך.

5. החזר חזק על ההשקעה (ROI)

עם PPC, הפרסום שלך ספציפי וממוקד. בגלל זה, אתה מציב את ההודעה שלך מול הנתונים הדמוגרפיים הנכונים ולא תחויב אלא אם כן הם מעוניינים (ולוחצים).

עם דף נחיתה ממוקד וספציפי לחלוטין שנועד לעקוב אחר המודעה עם קריאה חזקה לפעולה (CTA). זו היצירה החשובה שמובילה להמרות.

מודעות מביאות צרכנים לדף הנחיתה שלך. דף הנחיתה שלך הופך לקונים. זהו שילוב אחד-שתיים שנועד להגדיל את החזר ה-ROI שלך.

6. תוצאות מדידות

PPC, במיוחד, מספק דיווח מצוין. המספר הממוצע של קליקים, עלות ממוצעת לקליק וביצועים זמינים כולם. עם PPC, תדע שעל כל דולר שהושקע, יצרת X דולר בהכנסה. שלב את הנתונים ממסע הפרסום עם נתוני דף הנחיתה מ-Analytics, ותוכל למדוד את ביצועי המודעה שלך ואת ההחזר על ההשקעה בעזרת מספרים קשיחים.

תוצאות מדידות אלו מאפשרות לך לבדוק ניסוח חדש במודעה שלך או בדף הנחיתה שלך לקבלת תוצאות טובות עוד יותר. הקמה והפעלה יעילה של מסעות הפרסום מסוג PPC אלה יכולה לשנות את העסק שלך.

הבן כיצד פועלת הגשת הצעות

למעשה, PPC מבוסס על מערכת הצעות מחיר. כך שהאדם עם התקציב הרב ביותר מקבל את מירב הנראות והקליקים. ייתכן שלעסק אחר יש תקציב כולל גבוה משלך, אך עדיין תוכל להציע הצעות גבוהות יותר על מילת מפתח מסוימת. זה פותח לך הזדמנות.

מפרסמים מציעים הצעות על אותן מילות מפתח, והמודעה שלך תיכנס למתן הצעות מחיר. מנועי חיפוש משתמשים בתהליך אוטומטי כדי לקבוע את תקפות המודעה שלך ובאיזה סדר היא צריכה להיות ממוקמת.

מנועי חיפוש מדרגים מודעות לפי:

  • כשירות המפרסם למכירה הפומבית
  • סדר המודעות הרלוונטיות המופיעות בדף
  • המחיר המקסימלי לקליק שהמפרסם מוכן לשלם לקליק

כאשר אתה מסתכל על תוצאת חיפוש, תראה מודעות בראש הדף הקשורות לחיפוש שלך. המודעה העליונה בדף היא מהמפרסם שמוכן לשלם את העלות המקסימלית לקליק (CPC).

למודעות הרשומות מתחת למודעה העליונה יש את הצעות המחיר הבאות הגבוהות ביותר עבור מילת המפתח המשמשת כדי להתאים את המודעה לשאילתה של צרכן. במילים אחרות, מודעות PPC הן כמו מכירה פומבית. המקום העליון מגיע להצעה הגבוהה ביותר.

תהליך המדידה והבדיקה להצלחת PPC

ברגע שאתה מיישם את מסע הפרסום שלך PPC, אתה מתחיל תהליך של חידוד כדי לשפר את התוצאות. ההצלחה הטובה ביותר מגיעה ממעקב אחר כל מודעה וביצוע התאמות.

  • למדוד את התוצאות המקוריות שלך
  • שנה אלמנט אחד בכל פעם – לדוגמה, כותרת מודעה, טקסט מודעה, תמונה, טקסט דף נחיתה, קריאה לפעולה של דף נחיתה
  • תוצאות הבדיקה של השינוי שלך
  • למדוד ולהשוות את השינוי החדש למקור

ככל שתחדד את המודעה ואת דף הנחיתה שלך, תמצא את השילוב המושלם כדי להביא לתוצאות הגבוהות ביותר. PPC אינו "קבע ושכח". התוצאות הטובות ביותר שלך מגיעות ממדידה ובדיקה.

הכן את האסטרטגיה שלך, הגדר את היעדים שלך, אסוף את החומרים שלך, התחל את מסע הפרסום שלך, ואז מדוד ובדוק. אתה תהיה בדרך לקונים מיידיים כדי לבנות את ההכנסות שלך.

מאמרים נוספים

שיצו
שיצו – גזע כלבים

השיצו הוא כלב קטן אך חסון עם פרווה שופעת וארוכה עם שיער כפול. התנהגותו הערנית, הבטוחה, שובבה והאמיצה של הגזע הזה הופכת אותו לחביב על חובבי כלבי צעצוע. השי

קראו עוד »
דילוג לתוכן